Nowe smary poślizgowe SWIX
Norweska firma SWIX, czyli jeden z największych i najstarszych producentów smarów i narzędzi do serwisu, w nowym, nadchodzącym sezonie 2014/2015 chce pochwalić się kilkoma zmianami w swoich smarach, jak i w szacie graficznej. Zmiana będzie obejmowała wszystkie smary poślizgowe z linii CERA F, HFBW, HF, LF i CH. Zmienią się parametry, grafika, symbole i do każdej z wymienionej wcześniej linii zostanie dodany nowy smar oznaczony literą 5. Jak to wygląda:
Linia smarów Cera F 100% Fluorocarbon Powders, czyli popularne proszki będzie składała się z 7 siedmiu smarów:
- FC0078 Super Cera F FC78 to pozostałość po wcześniejszej serii zakres się nie zmienił +10 C do -10 C,
- FC10X Cera F Powder – rekomendowany w zakresie temperatur powietrza od +15 C do 0 C,
- FC08X Cera F Powder FC8X – rekomendowany w zakresie temperatur od +4 C do -3 C,
- FC07X Cera F Powder FC7X – rekomendowany w zakresie temperatur od +2 C do -6 C,
- FC06X Cera F Powder FC6X – rekomendowany w zakresie temperatur od -1 C do -10 C,
- FC05X Cera F Powder FC5X – rekomendowany w zakresie temperatur od -3 C do -15 C,
- FC04X Cera F Powder FC4X – rekomendowany w zakresie temperatur od -10 C do -20 C.
Linia popularnych „mydełek” czyli smarów Cera F 100% Fluorocarbon Solids zostanie zmniejszona do dwóch modeli (Warm i Cold):
- FC8XS Cera F Solid Warm Turbo – rekomendowany w zakresie +15 C do -2 C,
- FC6XS Cera F Solid Cold Turbo – rekomendowany w zakresie od +2 C do -15 C.
To samo stało się z serią Cera F 100% Fluorocarbon Liquid, która liczy obecnie cztery smary (ciepły i zimny), dwa smary w spray (Rocket) i dwa smary w płynie HVC, o którym pisałem już wcześniej
- FC8A Cera F Warm Rocket Spray o pojemności 70 mm- rekomendowany w zakresie od +10 C do -2 C (tutaj od lat nic się nie zmieniło),
- FC6A Cera F Cold Rocket Spray o pojemności 70 ml – rekomendowany w zakresie od +2 C do -15 C (dostępny w sprzedaży od zeszłego sezonu).
- FC80L Cera F HVC Warm o pojemności 50 ml rekomendowany w zakresie temperatur od +10 C do -2 C,
- FC60L Cera F HVC Cold o pojemności 50 ml rekomendowany w zakresie temperatur od +2 C do -10 C.
Tak jak pisałem wcześniej zmianie uległy również serie HF, HFBM, LF i CH do każdej z serii dodano nowy smar oznaczony literą 5 i kolorem turkusowym.
Zmiany dotyczą również nazewnictwa (dodano literkę X na końcu symbolu) i opakowania dla wersji 60 i 180 g (lepsze zamykanie, czytelniejszy nadruk z oznaczeniem serii).
Seria HFX i HFBWX będzie liczyć, aż sześć smarów:
- HF10X i HF10BWX rekomendowany w zakresie temperatur od +10 C do 0 C,
- HF8X i HF8BWX rekomendowany w zakresie temperatur od +4 C do -4 C,
- HF7X i HF7BWX rekomendowany w zakresie temperatur od -2 C do -8 C,
- HF6X i HF6BWX rekomendowany w zakresie temperatur od -5 C do -10 C,
- HF5X i HF5BWX rekomendowany w zakresie temperatur od -8 C do -14 C,
- HF4X i HF4BWX rekomendowany w zakresie temperatur od -12 C do -32 C,
- HFX12 zawiera dwa smary HFX8 i HFX7 po 20 g każdy.
Będą one dostępne w następujących wersjach wagowych:
- seria HFX i HFBWX występuje w opakowaniach 40 i 180 g oraz bez opakowania w wersji serwisowej 900 g (5×180 g),
- seria LFX i CHX występuje w opakowaniach 60 i 180 g oraz bez opakowania w wersji serwisowej 900 g (5×180 g).
Tak samo prezentuje się seria LFX (Low Fluoro) i CHX (Hydrocarbon) zakresy temperatur są takie same jak w serii HFX różnica jest taka, że dodano jeszcze jeden smar w proszku: LF03X (LFX3 Cold Powder) i CH03X (CH3X Cold Powder) oba o wadze 30 g, do zastosowania w zakresie temperatur od -12 C do -32 C.
Więcej zdjęć nowych smarów, poniżej.
Już w następnym sezonie będzie można je kupić w moim sklepie www.remsport.pl
W dalszym ciągu próbuje skompletować potrzebny sprzęt do serwisu. Przerażająca jest cena.
Taka sama jak części samochodowych.
Ps. dokonałem małych edycji Waszych komentarzy, bo strasznie spamujecie, nie wiem czy chcecie dostać szybko filtra od Googla czy macie zatrudnionego słabego seowca.
Ciągle odwiedzam ten blog jest bardzo interesujący.Teraz próbuję rozejrzeć się w smarach. Jest ich dość sporo i każdy coś dla siebie powinien znaleźć.
Mogę potwierdzić, że te smary jako jedyne dają radę z moim sprzętem. Znacie jeszcze coś porównywalnej jakości?